onsdag 25 september 2019

Minus.


God eftermiddag. Vilka kalla nätter och morgnar vi haft! Alla mina sommarblommor börjar ha gjort sitt. Och mina oskördade solrosor blev aldrig klara. 
Inte hann jag heller få några dekorationspumpor,men som tur fick jag köpa av en som hade massor. 
Känns som jag skriver samma sak varje vecka,det händer ingenting alls. Vi "mårar" på som vanligt bara med skola,läxor,möten hit och dit,loppisrundor osv.. Jag springer åtminstone 1 gång per vecka på olika loppisar. Och vad skulle fattiga jag göra om inte loppisar fanns? Igår hittade jag ett Karhu fleeceunderställ till Elias för under 3€ ,och en huppari till honom för typ 2 €,en stor ampelkruka för 2 € samt kuddfodral för 1€ st. Supernöjd. 

Lite höstigt har jag fixat här ute,men ännu har jag växter som måste komma sig i jorden. 
Rensat ut en hel del skåp i lyan också,och fört kläder till Retro samt kastat helt skoningslöst. Ibland måste det göras,för jag är en sådan som sparar ALLT,och tror jag ska finna användning för det en vacker dag,oftast då i pysselväg. 
Är inne i en "förvirrad" period med mitt pysslande. Just nu är det Makrame,men jag vet inte hur många alster jag rivit upp,och börjat på nytt. Ibland virkar jag,men får ingenting färdigt. Ibland är det vävning,och samma sak där. Nå,sålänge det inte skadar någon får jag väl hålla på haha! 

Onsdag idag igen en gång,och det kommer en helg som spenderas med barnen. Inga planer än så länge,men kanske det är bra med en sådan helg någon gång också? 


Ha det fint. 







Nya palettisar från Sunds 💗




Inga kommentarer: