onsdag 18 september 2019

Mitt i veckan.

Hej å hå. Onsdag igen en gång,veckorna far i en rasande fart alltså, snart är det jul haha! 
Igår blev det shopping med lillsyrran och hennes vän Emilia. Kidsen behövde lite nya plagg,så det blev 2 par byxor till Elias,ett par byxor och en "huppari" till Benjamin. Hade också turen att hitta flera plagg på loppis till båda. 

Idag skulle jag behöva hinna gå igenom Bens klädskåp,samt mitt eget. Massa växter har jag på trappan som borde omplanteras,men har inte hunnit ännu. Brukar flytta omkring och plantera om i all oändlighet innan jag är nöjd. 
Ikväll ska jag på möte hit till skolan. Ett möte om skolans planerade nedläggning. Ska bli intressant att höra vilka argument de har. 

Imorgon är det tänkt att vi ska ha en friidrottsdag här vid skolan,men får se hur det blir då de lovar kallt,och regn.

Sen blir det Fredag,och en barnfri helg väntar. Vi ska spendera Fredagen vid villan i gott sällskap med tunnbadning,bastu osv. 

Sköt om er. 






Inga kommentarer: