fredag 13 december 2019

Årets trend.


Goddag! Fredag igen,och Lucia! Samtidigt är det fredagen den 13:e,om man är en believer av sånt.
Igår var det dags för Elias julfest. Hela festen bestod av en musikal där alla barnen fick vara med. Kort,men så bra program! 

Imorse ordnades det lucia-morgon också med kaffeservering,samt att musikalen spelades en gång till.

Ska hämta Elias senare och föra honom till Jeppo. Sen till Munsala till min brors,och vidare till Jeppis för lite julklappsinköp.
Jag har ju mina inköp på det torra,men han ska väl i princip ha åt alla. Sen ikväll blir det film och någon öl. 

Kanske många har sett att årets pysseltrend verkar vara pappersstjärnor? Även jag har provat,och det är ju så enkelt,och fina blir de! Ska ännu göra av vitt bakplåtspapper. Instruktioner hittar ni bla. HÄR.

Var in till Sunds som vanligt häromdagen. Där hade de växtrea på nästan allt! Släpade hem en 6-7 plantor,som jag ju egentligen inte har rum med just nu. Men sen när julen ska kastas ut brukar det finnas rum lite här och där. 

Ha en fin helg!















Inga kommentarer: