söndag 29 december 2019

Livet segrar.

Goddag! Kanske vi småningom kan säga att livet segrat igen en gång?

Har inte sett så envis sort vi dragit på oss. Elias har snart varit sjuk i 3 veckor! Benjamin börjar bli bättre också,utslagen är torra och febern borta.. Jag själv blir bättre sakta men säkert,enda som plågar oss alla är denhär eländiga slemhostan. 
Har inte kunnat njuta det minsta av jullovet. Får hoppas vi är friska på nyår åtminstone. 

Vi fick (trots feber..) en fin jul. Massa klappar,god mat och umgänge med de bästa ❤ Kidsen har knappt orkat titta åt sina klappar än,men småningom så.. 

I förrgår trotsade vi sjukan och begav oss till Jeppis på rea. Ingen höjdare än tyckte jag,men jag hittade några plagg iallafall. Sen på kvällen blev det film,och någon öl som inte alls smakade. Färgade håret också,så nu har jag lite ombre i skallen igen. 
Igår kollade vi ishockey,samt Titanic på kvällen. 

Småningom kommer Benjamin hem från sin pappa,och det vankas ishockey igen. 

Slänger in en bildbomb från vår jul. 






Julklappsberg @ mammas. Men vi är många också 👀

God jul? Elias hade hög feber.. 







Jag fick snyggaste sockorna ever,gjorda av mamma ❤


@pappas




Hoppas att denna manick får bukt med min värk ☝


Börjar få rätt långt hår 😁

Önskar er redan nu ett gott nytt år! Fira lugnt! Här blir det lugnt iallafall,har kidsen hemma. ❤

Inga kommentarer: