onsdag 8 juli 2020

Nöjd med det lilla.

Godmorgon! Igen en vecka sen jag skrev något här. 
Sen sist har vi varit till veterinären med Nova. Hon fick vaccin,samt ett eget pass. Så nu får hon och Kiira packa väskorna och resa haha! Kiira har löptid,så hon är lite halvjobbig för tillfället. Alla katter och hundar i vår närhet är potentiellt parningsmaterial 😀

I Lördags fick vi finbesök i form av Jessica,Johan och Kevin. Tror vi inte har setts sen Mars? 
Vi har också varit flera kvällar till Monäs och simmat,och fiskat. Även tagit upp x antal spikar med syrrans & hennes karls magnetfiskemojäng. 😀

Annars inte mycket nytt att skriva om. Fotograferar varje litet ogräs som varje år,för att ha något att se tillbaka till när det är snöyra ute i vinter. 
Jag är nöjd med det lilla helt enkelt. Fattar inte varför folk ska lägga sig i vad vi gör av vårt liv. Jag trivs här i byn,jag har min familj här,mitt hem. Jag behöver inte svira runt var och varannan helg mera. Jag är nöjd som jag har det.

Så he så. 

Idag ska vi elda i badtunnan,ska bli skönt att få blöta upp sig. 


Ha det fint. 



I väntan på en egen trädgård,så får jag njuta av min "krukträdgård" 😉
















Majestätisk riddarsporre @ pappas! 


Mer färg till min garderob. 

På tal om att glädjas åt det lilla 👀



Till Ben. 


Inga kommentarer: