torsdag 13 augusti 2020

2 år.

 Hello. Igen en vecka har gått sen jag sist pladdrade här. Tiden går så fort. Bara 2 dagar kvar av sommarlovet för kidsen. På Tisdag börjar som sagt Benjamin högstadiet,och Elias börjar 3:an. Mina bebisar blir så stora! 😭

Själv börjar jag först om 2 veckor. 

I Fredags firade vi vår 2 -åriga förlovningsdag. (som inföll i Måndags) Blev bortskämd med ett presentkort till Hårstudion,och macramégarn. ❤ 

I Tisdags blev det Jeppis som vanligt. Fyndade en del på loppis,samt att jag fått massa paket från Tori.fi. Elias har växt ur nästan allt i garderoben,och det blir ju himla dyrt om allt ska vara nytt. Samma med Benjamin. Vid Amida-loppiset hade de alla sommarblommor GRATIS. Mycket var ju borta redan,men jag lyckades krafsa åt mig en del murgröna,och silverstånds. 

Igår blev det dejt med Jannika och Karin i Löjlax. Kidsen simmade i hela 4 timmar! Hade lite otur med vädret,men vad gör det när man har bästa sällskapet? 

Ikväll ska Benjamin på besök till högstadiet. Var tänkt att även föräldrarna skulle delta,men det blev inhiberat pga. Coronan. På Lördag ska vi och hälsa på Jessica och Johan i Sandsund,och se deras nya hus. Länge sen vi setts nu igen! 

På Söndag är tanken att vi ska besöka Kuddnäs där de har hundutställning. 


Ha det fint. 





💓


Gratis är gott 😉


Tori.fi - fynd! (Jo,de ska vara sådär "nötta") 😊



Löjlax


Inga kommentarer: