tisdag 18 augusti 2020

De senaste dagarna i bilder.

 Hej hej. Tisdag den 18:e,och det innebär skolstart för skolorna här omkring. Elias har redan avslutat sin skoldag,och den har gått bra. Han känner ju sin klass,men läraren är ny,så det var väl lite spännande,men tror det blir bra! 

I Torsdags var som sagt Benni på besök till högstadiet,och vi passade på att besöka stadens ljuspark sålänge. Vackert minsann! 

Ihelgen var vi till Sandsund och hälsade på Jessica & Johan i deras nya hus. Blir så himla sugen på hus alltså,lite trött på att bo i lägenhet måste jag säga. Deras hus var så fint renoverat ❤

I Söndags blev det hundutställning och familjedag vid Kuddnäs. Där hade de lamm,en åsna,ankor,kaniner och massa hundar i olika raser. Lillsyrran hade med sig sin Nova,och hon var så duktig! Skulle vi haft med oss Kiira skulle hon ha skällt sig hes. Såg lite småkomiskt ut när Nova stod intill en Irländsk varghund,som var enorm. 

Igår var jag till das Jeppis för att tömma mitt loppisbord. Hade riktigt tur,och fyndade precis det jag sökt till Benjamin,nämligen svarta jeans och Adidasbyxor. Löns att gå ofta på loppis. En gardinkappa kom sig hem från Retro också. Älskar ju svampmotiv!

Det om det. Nu ska jag ta tag i en hel del oklara projekt här hemma,och plantera om några palettisar. Om någon är intresserad av palettbebisar,så hör av er! 


Hepp. 














Inga kommentarer: