onsdag 26 augusti 2020

Kaos.

Hej! Onsdag på gång. Har en riktigt skit-vecka bakom mig måste jag säga. Väldigt längesedan jag varit såhär nere som jag varit nu. 

För mycket tankar som snurrar,och jag övertänker precis allt. Tyvärr gör ju det att minsta lilla problem blir stort och känns ogenomförbart. 

Sådan har jag dock alltid varit,men har ändå kommit fram till beslut,men nu är det nog svårt måste jag säga. Totalt kaos i skallen just nu,men snart ska det väl klarna upp ska vi tro. Tur att jag börjat jobba här vid skolan idag så jag har annat att tänka på. 

Imorgon ska jag vara vikarie hela dagen,både i skolan samt på eftis. 

Sen är det så gott som helg. Villa-avslutning väntar på Lördag,och spenderas med barnen vid villan. ❤ 

Desto mer händer inte just nu. Har länge haft oplanerade veckor,men nu kommer allt på en och samma gång. Men,rutiner mår jag bara bra av. 

Ha en fin fortsättning på dagen!



Ifjol fick jag inte en enda prydnadspumpa,bättre i år.
Ifjol fick jag inte en enda prydnadspumpa,bättre i år 😀





1







Inga kommentarer: