lördag 26 september 2020

Magi.

 Godförmiddag! Skön,slö Lördag med 0 måsten. Hade tänkt bege oss till skogs idag igen,men ser lite halvtaskigt ut med vädret. Nå,får se. 

Jag är ju som sagt inget direkt fan av höst eller vinter,men även jag måste medge att det är något speciellt ändå med naturen på hösten. Benjamin har verkligen öga för var (och när) man kan få vackra bilder! Som Storträsket i Kantlax ,dit vi kämpade oss i Torsdags,samt igår vid Storsand i Monäs. 

Nu har ju jag ingen vidare kamera på min telefon,och min Canon krånglar med fokuset emellanåt,men ändå fick jag väl någotsånär skapliga bilder. 

Lillsyrrans chihuahua Nova var helt i extas i skogen. Kämpade sig över stock och sten trots sin storlek. Kiira är nog den som ger upp före,och vill bli buren. 😁 Bortskämda hund. 


Idag ska Benni baka kladdkaka,annars inga planer. 


Ha det fint. 








Kan man bli kär i ett träd? 







Syrrans iphone-kamera är to die for. 













Fixat åt fammo & faffa. Saknaden är fortfarande stor efter många år. 💓



Mina stora pojkar 😭😍

Lillsyrran har verkligen talang! 😍


Inga kommentarer: