fredag 27 november 2020

Fullt upp.

 Hej hej. Fredag,och lillajulshelg på kommande! Vi har tyvärr inte hem kidsen denna helg,så för oss flyttas firandet till Söndag och Måndag. 

Har haft en hel del på gång. Kransbeställningar som ska göras, samt att jag vikarierat 3 dagar denna vecka på eftis. Trodde det skulle bli total katastrof i Måndags då jag skulle vara ensam vuxen på eftis,men det gick riktigt bra!  

Lite julkrafs har kommit sig fram i lyan,men mycket är ännu på hälft. Har inte hunnit,och inte orkat engagera mig ännu. Min egna krans,som legat odekorerad snart 1 vecka så fick jag iallafall nyss färdig. En beställning ska jag dekorera nu,och leverera. Sen är det 2 beställningar till som ska bindas. Roligt! 💓

He om he,axeln har blivit betydligt bättre,men fortfarande bråkar armen. Kan vara riktigt plågsamt kvällstid när det ilar ända ut i handen,och ingenting hjälper. 

Inget desto mer himlastormande har hänt,så jag önskar er en trevlig helg och lillajul! 🌲 














Inga kommentarer: