måndag 30 maj 2022

Daadirrlandirrlandaa.

Goddag! Vilken fin avslutning (början?) på veckan! Menar ju givetvis lejonens guld i VM i ishockey! Otroligt spännande match. Dock lite fundersam ibland på domarna,vad de riktigt höll på med. Men,det gick ju vägen tillsist.

Kommer bli en supervecka har jag på känn,mycket roligt på G. Imorgon kommer faster och hennes man hit från Luleå. Sist vi sågs var hösten 2019! Som vi har längtat efter dem! ❤ 

Igår blev det plantloppis i Monå. Tror jag aldrig ens varit dit förr. Hem kom jag med några plantor iallafall. Sen på kvällen for Benjamin och jag på en cykeltur till Hällon. Blev typ 11 km 👌

Benni har powerpark på agendan imorgon,sen har vi Elias vårfest på Torsdagkväll som sagt, samt Elins examensfest på Lördag. Blir mer folk än vi tänkt,men jag tycker det är roligt. Tycker folk brukar ogilla släktsammankomster men jag gillar det 😀

Kommer få hem en ny diskmaskin idag,då den förra sa upp kontraktet efter eeeh säkert 15 år i tjänst. 


He om he. 


Ha en fin dag. 

Doften


Syrrans krans











Inga kommentarer: