onsdag 18 maj 2022

Snörvel.

Godaa. Onsdag igen en gång. Har blivit extremt förkyld,känns som hela huvudet är fullt med snor. Nå,jag är inte sjuk så ofta,men när jag väl blir så är det ordentligt. Ingen annan i hushållet har fått något än och får hoppas det stannar så. Så lite kvar av läsåret. 

I Lördags tog vi Benni med oss och for på Jeppis opening. Kollade lastbilar och köpte poppys,började regna så vi var inte långvariga där. Denna helg är det skoldag på Lördag,så det blir inte mycket program förutom ishockey-vm förstås. 

Så mycket jag skulle behöva göra (fylla på jord i rabatterna,så frön,klippa gräset,stöka undan alla mina 1000 projekt etc..) men är totalt kaputt. Hoppas jag kvicknar till än idag,men jag tvivlar. 


Ha det gott. 



















Några foamiran blommor till.. 





Plötsligt fanns denna utanför mammas 👀


Kiira hade spa-dag i Söndags. Hon ser ut som en gatuhund när hon är blöt 😂


Resultat efter 2x schampoo,2x balsam samt föning och borstning. Så otroligt mjuk och fluffig!



Lilsis har talang!

Inga kommentarer: