måndag 6 juni 2022

Kuvapommi.

Goddag. Första sommarlovsdagen. Några händelserika dagar har vi bakom oss. 

Elias gick ut 4:an,Benjamin 8:an och lillsyrran fick sin djurskötarexamen. Syrran firades i Lördags som sagt. Blev en lyckad fest med många gäster och både salt och sött att äta. Efter festen lånade vi sonens kamera och knäppte lite examensfoton,som jag tycker blev riktigt bra! Är så glad för hennes skull,hon har verkligen kämpat för att få sin examen,trots många motgångar med hälsan. Så stolt över henne! 💕

Igår firades min fasters 70-årsdag med 3-rätters samt kaffe och tårta. Finns ingen yngre 70-åring än hon kan jag säga 😊 De åker till Luleå tillbaka imorgon. Hoppas verkligen vi ses än i sommar! Gubb och jag avslutade helgen med en 7km cykeltur. 

Hmm,är barnfri tills ikväll och har lite småtråkigt redan. Visst finns det att göra,absolut. En del växter ska planteras,gräset klippas klart samt att jag menar bygga en bänk till mamma. Trots mina tvivelaktiga kunskaper i byggande så fick jag råklat ihop en blomlåda till mig själv som blev helt okej. Inte färdigmålad än dock. 

Bara att börja på. 

Ha en fin dag! 





Mina bebisar gick ut 4:an och 8:an 😭

Gjorde en examensbukett till lillsyrran






Halvfärdigt bygge


Hemgjorda kort







Inga kommentarer: