onsdag 7 september 2022

Ai että.

 Goddaa. 1 vecka in i September redan! Snart har vi minusgrader och snö och elände,blä. 

Förra Lördagen spenderades i Tuuri som sagt. Var nog fler lastbilar där än jag trodde det skulle vara. Elias spenderade natten där med sin fammo och faffa,så han slapp på "valoshow" som han önskat. Nöjd var han! Gick igenom butiken också såklart men otroligt vad dyrt det blivit där om man jämför med för några år sen.  Fyndade iallafall en stor vas för under 5-lappen. 

Inget speciellt på G annars utan vi kämpar på med vardagen bara. Borde få in lite skogsutflykter oftare här i höst. På somrarna håller jag mig borta från skogen(har sån otrolig fästingfobi 😫)men på våren och hösten trivs jag så bra där! 

He om he. Har en hel del projekt ofärdiga,som vanligt. Lite höstväxter ska planteras,ny krans borde jag göra,rensa och ordna i diverse skåp osv. Många borden och måsten. Ska nog göra en to-do lista,älskar listor 😂 Färgat håret har jag iallafall gjort idag,så nu är det hejdå blondie,och hej brunett.


Bildbomb följer. Hej. 













Favorit 1 👀

Favorit 2 👀





Favorit 3 👀













Favorit 4 👀








Tänkt Roger skulle byta bil 😆

















Evighetsprojekt 😙

Elin och jag var kreativa häromdagen 😍


Inga kommentarer: