söndag 12 mars 2023

12.3

Hejåhå. Snart har halva Mars susat förbi också? Hinner inte alls med. Men jag vill verkligen ha vår,min absoluta favoritårstid! 

Senaste veckan har väl fokuset legat på Elias födelsedag,och hans kompiskalas. Har städat som ett tok flera dagar. 

En supermysig brunch blev jag och Jannika bjudna på i Tisdags hemma hos Karin före jag stressade iväg till Jeppis. 

I Torsdags firade vi Elias med ett litet kalas för släkten,sen blev det då kompiskalas på Fredagen. Tänk att han är 12 år redan! 😭 Alla inbjudna kompisar hade möjlighet att komma,så roligt! Och vilka härliga vänner han har! Snart ska han iväg till sin pappa,där de ska ha kalas också. 

Även Benjamin åker iväg idag,så blir Roger och jag på tumis ett dygn. Annars har det varit en rätt händelselös helg. Vi har varit trötta allihop,så blev inte mycket gjort. En filmkväll blev det igår iallafall. 

En vecka utan desto mera extra juttur ser det ut att bli,rätt skönt det också. 


Ha det fint. 

De hade stickling-vecka på Sunds,farligt.. 😁





Fina vårblommor hade de också fått in ❤



Så söt!



Suddiga bilder på 12-åringen 😃





Några loppisfynd 👀








Inga kommentarer: