söndag 26 mars 2023

26.3

Godaa. Bah vilken seg dag. Är otroligt trött på något sätt. Säkert pga. att vi ändrat tiden. Skulle vi inte sluta med det jycklandet?! 

Fin dag är det iallafall,om än lite svalare än igår. Massvist med snö fick vi förra veckan,så våren känns långt borta. Mer kommer det väl kommande vecka också.. Iallafall en rolig vecka bakom,med vikariat,pysselplanering osv. 

Igår var det min födelsedag. Lite halvjämnt med 35 (!!!) år. Herregud,halvvägs till 70. Blev iallafall firad ordentligt med kaffe i Fredags och massa fina presenter! Så tacksam!Gubb och jag hade även vår 6-årsdag igår. 

Begav oss ut till villan igår i det vackra vädret. Riktigt skönt ❤

Nå,ska börja ställa oss mot Jeppo småningom. Påsken närmar sig också. Blir roligare i år när jag har pojkarna hemma,om än de börjar bli lite gamla för påsklallas. 👀 Men,påskgodis och påskbrasa blir man ju aldrig för gammal för.

Ha det fint. 




Massproduktion när jag hittar nåt nytt pyssel 😄






Dagsverksdag i Måndags.

Loppat fat,samma designer som de 2 andra jag har






Födelsedagsbukett jag fick




Kenzan (kukkasiili)





Provlekte med Kenzan






Inga kommentarer: