fredag 17 mars 2023

Frajdej.

Terve terve. Fredag igen,och helg,och en barnfri sådan på kommande. Inga planer whatsoever,men kanske lite utevistelse vid villan imorgon? Lovas väl lite sämre väder,men äh,kan ju grilla inne i villan. 

I Tisdags blev det en heldag med Karin i Jakobstad.  De som varit med mig dit brukar inte vilja komma flera gånger av någon anledning 😂 For väl runt 10 och kom hem typ halv 5. Blev 3 loppisar,Sunds,Rusta,Erkin-Halli,Prisma samt Lidl. Inga större loppisfynd för mig,men hunden fick en ny tröja iallafall.. Riktigt rolig dag! Nästa gång ska vi få med oss Jannika också✌

Har vikarierat 2 dagar denna vecka,och spenderat mycket tid utomhus. Märktes direkt på mina kinder,som var illröda igårkväll. Solen är farligt stark just nu 😶 Men igår i skidspåret var det otroligt härligt,nästan så jag hade lust att gräva fram ett par skidor och bege mig ut. Men bara nästan. 

Småningom slutar Elias,och han ska skjutsas till Jeppo sen. 

Ha en fin helg! 

Helkvällsprojektet,att duscha och föna Kiira.. 

So fluffyyyy









Kanin av pompom-bollar




Inga kommentarer: