fredag 3 mars 2023

Sportlovet i bilder.

Sportlovet lider mot sitt slut. Det har gått fort,trots att vi nu inte hade så mycket planer. 

Ute har vi varit en del,ungarna har skidat,vi har pimplat,haft filmkvällar,bakat osv. En dag i Jeppis blev det i Tisdags,och jag fyndade så fina fat för 1€ styck! De får pryda väggen i köket. Inhandlade också handledsstöd,som jag nu sovit med 3 nätter. En lite bättre känsla i händerna märker jag nog av. Tyvärr skaver de rätt ordentligt men det är överkomligt. Blodtrycket har jag testat flera gånger dagligen över en vecka,och det är helt perfekt. 

En barnfri helg på kommande,och inga planer. Får väl sitta och vara nervös över Elias som ska iväg till Sverige. Är alltid bekymrad när någon ska nånstans,lite längre bort alltså. Måste ju vara mitt otroliga kontrollbehov,och katastroftänk som spökar. Något jag måste jobba med helt klart. 

He om he. Ha en trevlig helg! 

Knåpade ihop en bukett till svärmor.






Stenkonst. Bättre att ha dem framme än att de samlar damm i nån låda. 







Övar och övar ✌







De for på en 7 km tur. 











Inga kommentarer: