söndag 7 maj 2023

.

Goddag. Vi äro inne i Maj,men värmen har definitivt inte kommit än. Kanske inkommande vecka? 

Våren,den årstid jag brukar vara som allra gladast,mest kreativ,i år är det inte så som sagt. Varje dag som går så kommer dagen då skolan här stängs för alltid närmare och närmare. Vad ska jag göra i höst? Ingen aning. Elias börjar i Munsala skola till hösten,och fast det säkert blir bra, så klart det känns vemodigt.

Benjamin går snart ut 9:an och till hösten flyttar han till Kronoby. Bara för 2 terminer men ändå så känns det ju i mammahjärtat. 

För att späda på eländet så har jag haft nästan konstant huvudvärk i 2 veckor + ont i axlar,skulderblad och nacke. Drar ner på humöret så otroligt. 

I Fredags hade vi då skolans allra sista fest. Jag fick fixat dekorationerna tillsist. Var lite svårt eftersom festen hölls så tidigt ,och björkarna knappt fått musöron,men det blev väl helt okej. 

En lugnare vecka på kommande och på Lördag ska jag,lillasyster och Karin på akvarellkurs. Ska blir kul! 

Snart kommer det ishockey,samt att Elias ska föras till Jeppo och Benni till Kaabi. 


Ha det gott. 






Bilden tagen före det var klart. Var mer blommor + fjärilar med sen. 


Projektet klart

Bennis projekt på G


Inga kommentarer: