fredag 31 augusti 2012

Nyykaabi

Tänk att man tillochmed kan shoppa lite i den skitstaden?! ;)

Var helt totalt bored,så jag stoppade Elias i bilen och stack iväg till den "stora" staden Nykarleby. Besökte Herlers (?) bokhandel,och förbannat vad fina grejer de hade!

Dessa plockade jag med mig :D

Minneslappar,mini-mårran,vykort
Kanske skulle göra tavlor av korten? 
Stack iväg till loppis igår i brist på liv. Hittade mest kläder till mig själv! :)

I love this dress,mjuk och skön och precis min färg :D Kostade ynka 3€,ny och allt! ^^




Så var det Fredag dåe.. Är ensam med Elias,så har badat honom nu,och nu sover han.. Så nu ska jag ha spa-kväll :D Bastu,ansiktsmasker,fotvård (måste ju ta extra mycket hand om sina fötter när man har diabetes tydligen).. :) Så imorgon blir det grillfest :D Can't wait!

Inga kommentarer: