torsdag 31 januari 2013

Kläder & öroninfl.

Ouh,vilken dag. Har knappt varit hemma alls,men det är bara bra att ha folk omkring sig! 
Började dagen halv 8,frukost till kidsen,påklädning,iväg till Jeppo-dagis. Vidare till Lidl i Jakobstad,sedan 2 loppisar. På vägen hem svängde jag in via hvc,bad dom kolla Elias öron,och jovisst-de var röda! 

Väntade ½ timme på läkaren och fick antibiotika utskriven. NÄR ska de fatta att min son behöver RÖR i öronen?! 
Kommer personligen besöka öronpolikliniken i stan och vägra gå därifrån före jag fått en tid! 

Loppisfynd :) Fleecebyxor  och blå tröja till Elias,Tigertröja och stjärntröja till Benjamin 

Paket på posten fick vi också ;) Bodyn är SÅ fin! Funderar bara när E ska kunna använda den haha.

Beställde från butiken jag länkade till i förra inlägget nu idag. Slog mig ihop med Melissa och Jessica,så frakten blev billigare. 
Blev dessa + en liten uggla :)  : 

Friendship

Time for tea
Kollade finska muminsidorna och konstaterade att folk har hamstrat till sig dessa och säljer dem för 30€ + frakt?! De kostar ju bara kring 10€. Hmpf. 

Inga kommentarer: