onsdag 9 januari 2013

Tractors..

Min rubrik-fantasi tryter.
Anyway,har knappt varit hemma alls idag. Steg upp typ halv 8,ställde pojkarna,körde iväg Benjamin till dagis. Stack iväg till stan i samma veva,dödade lite tid vid loppisar. 
Fyndade ju såklart ;) 
Det är ju bara traktorer,ugglor eller Mumin som gäller här i huset,syns på mina söners kläder bla. :D

Detta hittade jag idag : 

2 traktortröjor till Benjamin,traktorpyjamas till Elias (skitblixt),byxor till Benjamin :)
Får se om jag behåller båda tröjorna,eller säljer ena :P

Nåja efter loppis sprang jag massa andra ärenden..post,bank osv.. Sedan till Jeppo,och väcka den björn som sov..?  
Spenderade eftermiddagen där. Kom hem,och for till pappas.. 

Bjuutifull

Nu ikväll har jag bytt gardiner..krhm,hamnar att riva ner dem imorgon,alldeles för korta. 

Nu lite mera Songpop,sedan film as usual.

Bye

Inga kommentarer: