söndag 6 januari 2013

Where is my baby..

..Romeo (min kisse) är spårlöst borta. 
Han brukar sova i "uthuset" här på gården,men kommer alltid fram när han hör att jag kommer hem. 
Barnen har sett honom senast i Fredags,då irrade han runt här i byn. Han har alltid bara varit här på gården,aldrig gått längre..
Kanske är han överkörd,och ligger i något dike någonstans,men då vill jag ju hitta honom. Bättre att veta att han är död isåfall,än att sitta och undra vad som hänt.. 
Får ju hoppas att han hittar hem om han gått vilse,katter brukar väl ha en tendens att försvinna om de flyttar till ett nytt ställe? 

Gick ju såhär med Milton också,min fina gråa angorakisse som jag hade när jag bodde ensam med Benjamin 2009. 

Min bebis
Nåå,kanske barnen kan ge sig ut och leka detektiver.. 

Inga kommentarer: