fredag 25 januari 2013

Vatten och bröd


Yeah,får vi leva på hela nästa vecka haha. 
Hade en sölig dag,så jag hämtade upp lillsyrran och stack iväg till stan! Hon skulle ha nya handskar,jag skulle inte ha något särskillt. Besökte Lindex,och fan,i couldn't resist! Stod lääääänge och övervägde om jag skulle slå till. Tar säkert slut fort tänkte jag,så dessa kom med hem ;) (Byxorna var på rea,så de blev runt 4€ styck)

Muuuuumiin
Nu får jag nog ha shoppingförbud 1 månad minst.. Loppis blir det ju garanterat,men det är ju inte heller dyrt :P 
Iofs har jag sålt urväxta kläder för säkert 50€ så..

Elias älskade sina nya kläder :D "Oiiii piiiin" ropade han :) 




Nu är barnen i säng,och jag ska avnjuta 1 kall öl. Sedan blir det väl bara tv. Imorgon kommer pappa äntligen hem från Afrika! :) 
Kanske får sällskap mot kvällen? Och kanske blir det is-utflykt på söndag.. Får se! 

Hepp!

Inga kommentarer: