lördag 19 januari 2013

Sköönt

Vilken skön känsla efter att man städat hela lägenheten,få sätta sig ner och ta 1 kall öl! 
Njuter av mitt städade hem 1 dygn typ,sedan ser det väl ut som vanligt här när killarna kommer hem :P 

Hm,igår var jag till Jeppo. Badade bastu,löste korsord (Pensionär),kollade film & myste osv.. Helt najs :) 
Idag har jag bara varit till mammas på kaffe,sedan städat hela eftermiddagen. Flyttade om lite möbler i pojkarnas rum,så får se vad Benjamin säger imorgon ;) Rivit ner och satt upp nya gardiner har jag också,är inte nöjd,men de får väl hänga där nu.. 

Nu då? Blir nog bara chill och mys med kissen. Känns ok att vara ensam faktiskt. Har ju varit riktigt duktig denna helg och varit hemma :) Dyrt och onödigt att vara ut  + att åtminstone jag mår dåligt halva veckan efter :P

Glad Elias igår :) 

Myyys

Tadaaaa
En fåne i mössa 
Imorgon tror jag faktiskt att jag åker till loppis. Är som terapi för mig att få gå där i LUGN och RO. Har jag med Elias så kan jag inte ens kolla hälften :P 
Men får se.. Bio är ännu ett alternativ så.

Pus hej!

Inga kommentarer: