lördag 5 oktober 2013

Min käre son

Älskar såklart mina söner över allt annat,men den senaste veckan har Elias varit ett riktigt monster rätt ut sagt. 

Är jag ut på cigg så hinner han göra allt möjligt,på 3 fucking minuter. Eller om jag är på wc tex. De senaste dagarna har han bla. målat golvet med mitt mascara,spillt ut allt tvättpulver i sin kammare och lekt med grävmaskin i det,spillt ut allt mitt mysli (tillochmed i kattfatet),tagit av sig blöjan x antal gånger och pissat på golvet,haft sönder glas,lagt katten i byrålådan,lagt mjölk åt kissen (hela paketet).. Ja,det var lite av det han lyckats med. 

Får skaffa lås på alla köksskåp! Samt att han hittat på att klättra upp till mina muminmuggar,så det är bara en tidsfråga innan nån är i golvet. Måste ha ett väggvitrinskåp snabbt som fan!
Mina nerver är totalt slut,har varit så nära till gråten kan jag säga. Blir ju inte bättre av att Elias garvar mig rätt i facet när jag blir arg på honom. Han har ingen sorts respekt för mig,däremot för pappa. 
Nå,ska väl testas antar jag. 
Får nog bli heltid vid dagis,går inte att ha honom hemma ensam med mig när han är van att få leka med kompisar. 

Men såklart är allt glömt när han klättrar upp i famnen och ger mig världens slemmigaste puss. :) 



Har annars inte skett så mycket. Har haft fullt upp med Elias. Gårkvällen var riktigt mysig dock :) 

Nu ska jag städa upp efter kidsen.

Bye

Inga kommentarer: