onsdag 30 oktober 2013

Worried

Mmm,är orolig över Benjamin. Hans sovvanor förstås. 
Imorse var han uppe redan klo. 05. Vilket ledde till ett gråtkalas innan han skulle iväg till förskolan,för att han var trött förstås. 
Talade lite med förskoleläraren och hon sa att han är inne i en period när han är väldigt rädd för allting. Och det har jag ju märkt förstås. Häromdagen ville Benjamin vara inne medans de andra lekte utomhus,orsak? Jo,för ett flygplan flög omkring. En annan sak han blir rädd är när alla elever stiger upp i matsalen på samma gång,då skrapar ju stolarna i golvet så det blir ett himla oljud. 
Imorse märkte jag att han blev irriterad/ledsen på att Elias skramlade med en sked. Som seriously,KAN barn ha överaktiv hörsel?! Skulle förklara allt med Benjamin. 
Att Elias kastade en fjärrkontroll rakt i Benjamins öga så han fick ett blåmärke gjorde ju inte morgonen enklare precis.

Tror en utomstående ska försöka få fram vad Benjamin är rädd för,samt varför han sover så dåligt. Åt mig eller pappa säger han ju ingenting. 

Nå anyway. Har kanske börjat ge med sig denna förkylning,eller så är det min frukost bestående av Finrexin,kaffe och panadol som hjälpte. Lär ju visa sig. 
Har fått plockat upp lite här nu iaf,så snart ska jag grabba tag i dammsugaren. 

Blev plötsligt en dator rikare,en jag dödförklarat för något år sen. Tusen tack M för att du fixat! :) Undrar vad jag har för babe-bilder där haha. 

Nepp,aktivera sig nu. 


Bye

Inga kommentarer: