onsdag 9 oktober 2013

Projekt..

Kom plötsligt på att börja med decoupage. Googla om ni inte vet vad det är :P 
Läste en blogg,där det gjordes med egna foton. Verkade inte krångligt så jag slängde iväg till butiken och köpte vita servetter,bakplåtspapper och ljus. 


Eftersom jag inte äger någon printer så blev det pappas. Tog ett vanligt A4 och tejpade fast en vit servett på det och printade ut. (Kan ju fastna,men hade tur :P) 
Efter det lade jag bilden på ljuset,och bakplåtspapper på. Hårfön använde jag sedan för att få bilden att smälta in. 
Gjorde ett till också,men det visar jag inte upp,för det blir en julklapp. Det blev nästintill perfekt :) 
Så kul,och fint! Blir nog flera. 

Nu är kidsen i säng,och somnat förhoppningsvis. Blir mys framför tv:n med min gaphals till katt. Haha,måste sätta upp en video på hur han håller på här på dagarna. (Jag i bara tröja men wtf :D) 


Inga kommentarer: