tisdag 22 oktober 2013

Torka

Har total torka. Inget speciellt har skett,jag har inte fått gjort ett piss här på dagarna..Har bara svullat framför datorn på all sorts sidor. Måste ju börja leta julklappar ffs. Nåja,idag fick jag storstädat samt tankat min bil,woh! 

Igår var jag på föräldramöte hela kvällen. Är faktiskt fascinerad av förskoleläraren,hon brinner verkligen för sitt arbete! 
Jag hade ju henne också när jag var liten :P 


Imorgon blir det iaf stan,hela dan.. (wohoo,rim & ramsor med Johanna). Ska springa i varje jävla affär så jag får dagen att gå. Ska investera i en ny vaxduk till köksbordet,denhär vi har är så fruktansvärt äcklig. Kanske får med mig möbelfärg hem också?

Bara Onsdag imorgon,och jag funderar redan på helgen. What to do? Lockar inte alls med någon utgång. Måste ju vara i form på Söndag då jag ska rida. (No dirty minds) 
Kanske en trosfylla? :D 

Personlig assistent sökes? 
Äh,hej! 

Inga kommentarer: