söndag 22 februari 2015

Fett


Nej,jag är inte död. Däremot har jag inte orkat uppdatera,eftersom det inte hänt nåt alls de senaste dagarna. Bara det vanliga. 
Helgen så gott som slut,och sportlovet börjar. 

I Fredags hade jag Elin och Wilma här. Fjantade på med en massa tester,samt spelade kort. Lördagen städades bort så gott som. På kvällen kom R,kollade film och spelade kort.. 

Idag har vi varit till Melissas på Me&I party. Jag köpte inget,fattiglapp som jag är. 

Imorgon bräker vi iväg (jag,storsyrran,lillsyrran och Wilma) till Vasa på loppis! Ska bli skoj.

Kommer säkert att ha ökat med 20kg i vikt ,(ok i overdrived) för har både igår och idag bakat kladdkaka. Gårdagens tog slut direkt,mina kids är riktiga snålvargar. 

Ska småningom ställa Elias i säng,sen duscha bort kokosoljan jag har i håret (funkar ju som hårmask!),och sen kryper jag ner i nybytta sängkläder och läser. Gah,best feeling ever!


Puss hej!


Sjukaste boken ever.



Inga kommentarer: