torsdag 26 februari 2015

Snart helg,igen.

Torsdag. Veckorna flyger som bara vad! 
Helg imorgon då igen. Blir väl troligen samma juttu. Skulle verkligen behöva komma mig ut och träffa folk,men orka? 

Ska troligen hälsa på pappa under helgen,om han inte slipper hem vill säga. Hoppeligen flyttas han till Jeppis,så är det lite närmare iaf. 

Idag var jag och Benjamin till Jeppis. Loppisarna besöktes såklart,samt Lindex,HH och Lidl. Hittade två tröjor till mig själv faktiskt,har otrolig brist på varmare tröjor. Presenter till Elias och Filip hittades också,samt lite annat smått. 

Ska mysa ner mig i världens sunk-kläder nu,och läsa min bok jag hittade på loppis. 





Jag älskar Lindex. 


Men laal,what a face..
Nu tänker ni väl "Åh herregud,är hon typ 70 år?" men nej,jag är bara väldigt intresserad av andra världskriget :) 


Bajs.

Inga kommentarer: