tisdag 17 februari 2015

Typ äntligen?

Efter en mindre bra arbetsdag så besökte jag läkare för 4:e gången angående mina händer. Hon ville inte ta hål på eeeh bölden (?) jag har inuti handen,utan gav remiss till hudpoli i Vasa. Finally säger jag! Gäller ju både händerna och fötterna. 

Ska på blodprov imorgon,det lär ska visa om det är frågan om en sjukdom som gör att händer/fötter är kalla,blåa,lila osv..för att sen plötsligt bli röda och heta (vilket ofta händer för mig). Hon sa ju nog namnet,men minns inte längre. Elias ska kollas i öronen på samma gång.. 

Annars får jag se vad de säger i Vasa. Men hör och häpna gott folk,sjukskriven resten av denna månad. Förstås skulle sportlovet ändå vara ledigt men men.. Känns så jävla meningslöst så ni vet inte. 

Kidsen är iallafall i säng efter sagan. Ska krypa ner under täcket och värma mina stackars händer. 


Hej!



Inga kommentarer: