torsdag 12 februari 2015

Snart helg.

Jepps,och min första praktikvecka är så gott som slut. Trivs bra! 
Händerna har fått sig några törnar så de ser ut som stryk. Skulle köra ett stort antal lök-korgar in och ut ur växthuset,och händerna skrapade i överallt. Men i will survive. 
Annars har jag bara plockat tulpanlökar hela dagarna. De ska sättas i korgar,som har piggar i sig,och de ska placeras på ett visst sätt. Riktigt terapiarbete. 

Annars inget nytt överhuvudtaget. Är så lam när jag kommer hem,så kommer inte mig för någonting. Halsen är sjuk,så antagligen blir jag sjuk. Bah. 

Fredagen den 13:e imorgon,och vändagen på Lördag. Ska nog köpa hem en blomma till mig själv från jobbet imorgon tror jag!

Nu ska sagan läsas,sen duscha och sen läsa. 

Bye. 



Haha minen


Det blåste lite häromnatten. 










Inga kommentarer: