tisdag 3 februari 2015

Sega gubbar.

Har inte haft ork att skriva.. Har dragits med en envis huvudvärk sedan igår. Liksom värker bakom vänster öga. Stegring har jag också haft,men inget snörvel i sikte ännu. Benjamin har ännu runt 38 graders feber. Illamående har han också haft,men det har hittills varit falskt alarm. Bävar att vi får "magafari". Värsta skiten som finns. Men ska hålla tummarna att det är något som hör ihop med febern.

Har på nåt märkligt sätt ändå haft ork att sitta och pyssla. Gjort om en bricka,som jag har mitt "fynd" på. Visar upp det imorgon! 
Var och grävde efter några ramar till pappas ikväll också,ska göra ännu fler tavlor. Har nog nån sorts tavel-mani på gång.

Anyway,kidsen somnade direkt efter sagan. Ska hoppas att jag får sova en natt utan avbrott. Har varit lite hackig sömn två nätter nu.

Ska slänga mig nu,och börja på en ny bok. But first,en låt jag tycker är fin. Definitivt inte min musiksmak,men gillar den ändå konstigt nog. Hörde den i Supernatural,och har för mig att den spelats i SOA också. 




Inga kommentarer: