onsdag 15 april 2015

Back to life.

Håhhå,tycker jag börjat leva först idag efter helgens bravader. Eller kanske jag fick energi av den lilla sol vi hade här nu ikväll? 

Iaf så har jag varit på 4-årskontroll med Elias. Några saker som ska kollas upp,men annars är han en pigg och glad kille med mycket energi. Dock har han dragit på sig en förkylning,så nu får vi ta Ventoline igen. Hoppas vi får sova inatt,trots den envisa hostan!

Efter det traskade vi till Munsala bibban,och kom hem med massa nya sagor att sätta tänderna i. Mina 2 böcker kom på posten idag också,kommer storböla när jag läser dem! 

Sen blev det en kaffe hos syrran,och sen hade jag picknik här på gården med Elias och syrrans äldsta barn. Pysslade kransar med Wilma,samt ett mosshjärta. Riktigt mysigt! 

Ska bara slösurfa nu tills sagan ska läsas. Borde nog prova febern på Elias också. 

Tjing!



Jag vet att gallret syns,men i don't care :D

Inga kommentarer: