fredag 17 april 2015

Snart.

Om typ 2 veckor är det dags. Höjdpunkten på våren! Svettiga,sexiga karlar i hela 2 veckor..Talar förstås om ishockey VM! I can't fucking wait! Har tyvärr ingen sorts koll vem som kommer spela i vårt lag,men får väl investigate. 






Idag har vi besökt hvc igen,och plåstret blev bytt. Fick hem grejs så jag får sätta nytt förband ihelgen. Har ju inte hunnit ta så många piller ännu,men tycker jag mår allt illa av dem redan. Blä. Nåå,bara att tvinga i sig. 

Ska småningom till mammas för att slänga färg i lillsyrrans hår,efter det ska brorsan byta däck på min bil.. Om han ens dyker upp vill säga hah. 



Stal denna lista av Nina



1) Vad har du på ditt nattygsbord?
En lampa,böcker.
2) Vilken färg skulle du aldrig ta in i ditt hem?
Har nog all sorts färger,inget som jag direkt ratar i färgväg.
3) Vem är din favoritdesigner?
Älskar ju Ed Hardy-stuff av någon anledning. Men inom inredning osv så Greengate,och PiP studio.
4) Hur länge har du kvar julsakerna?
Tills efter Nyår. 
5) Samlar du på något?
Muminmuggar och allt med ugglor!
6) Ditt bästa DIY-projekt?
Hah,har "råklat" på med så mycket,men potatislådorna som jag förvarar muminmuggarna i kanske?
7) Vad visar du aldrig på din blogg?
Pinsamma fyllebilder,nakenbilder :P 
8) Vilken är din favoritmöbel?
Har ingen faktiskt,men skulle väldigt gärna vilja fixa till ett soffbord av lastpallar!
9) Vad visar du helst på din blogg?
Loppisfynd,barnen,småpyssel?
10) Ditt senaste inköp?
Mat. 

Inga kommentarer: