onsdag 1 april 2015

Onsdag.

Jepp. Och snart är påsken här. Blir det vanliga,flyga till blåkulla som andra år. Nånej,men kidsen ska ju såklart vara påskhäxor på Lördag,och en traditionell brasa lär det ju också bli! Blir nog bra.

Vad har jag fått gjort idag? Seriöst,nada,INGET. Tycker handen gör ont vad jag än gör. Så irriterande.
Läst ut en bok har jag iaf gjort,"Och i Wienerwald står träden kvar" var titeln. Riktigt intressant faktiskt,om man är som jag,intresserad av Andra världskriget. Denna handlade mycket om grundaren av IKEA,som ju var nazist. (Dock har han ju såklart skyllt ifrån sig men..)

Varit till pappas på kaffe,och Elias har grävt i grushögar samt att jag fick göra om äggen jag fixat till,så nu har jag och Elias klottat med tapetklister. Desto mer har inte skett. 

Adios. 


:D



Blev så rörd av detta som syrran skrivit,älskade sis! 

Inga kommentarer: