torsdag 16 april 2015

Miss Lyckad.

Nemen visst är jag?! Igår blev lillfingret väldigt varmt,och det började liksom pulsera i det. Så jag knaprade mig iväg till Hvc idag. Vet inte hur mycket var de putsade bort,men det lättade nästan direkt! Fick en veckas antibiotika-kur också,ska bli smaskens. Blev ju ett dyrt kalas detta.
Ska tillbaka imorgon på förmiddagen för att byta plåster. 

Ska hämta Benjamin efter en stund,sen senare ska jag kocka ihop en "lyx"middag. Potatis,lax,sås och sallad. Nam!

Tänkte annars kissa ner mig imorse när jag skulle iväg. Jag hade ju läst att polisen skulle ha lite extra razzior idag,och jag var ju lite nervös att jag skulle råka på dem. Och vad händer? Jag hann 300 m så kom en polisbil. I HIRVLAX av alla ställen! Polisen glodde låååååångt på bilen,men svängde sen mot Munsala. Haha,jag körde mommo-hastighet till Munsala så de skulle hinna före. 
Har ju liksom totalt värdelösa ringar under,så skulle helt säkert få åtm böter :P 

Nåja,hej!



Inga kommentarer: