söndag 28 juni 2015

En bomb med bilder.

Hejje! Någon dag har gått sen senast igen..

Helgen kom och gick,har haft en hel del på G,så den gick fort. I Fredags hade jag tjejerna här på kvällen. På Lördagen blev det Maxifun med kidsen,samt mäcken. Efter det blev det filmkväll igen,men denna gång med R. 
Och idag har jag,Ben,lillsyrran strosat på i Kaabi på loppisrace. Hade ju verkligen tur med vädret! 
Hittade lite smått iaf,kläder till Elias,en låda,samt en förvaringsgrej till vessan. 
Jag är nöjd! 

Hoppas er helg varit lika bra som min! Imorgon är jag sista längre dagen i jobb,sen är jag bara och städar bastun där 1 gång/vecka. 

Bombar er med massa bilder från de senaste dagarna. 

Tjo!


Fick av R :) 



Ben och Amigo ;)

Mera att läsa,ah!




Före

Efter :P

Denna ska ännu ommålas. 

'






Inga kommentarer: