torsdag 18 juni 2015

Sötchock

Torsdag idag,och igen en gång har jag inte orkat uppdatera här. Har dock inte hänt något himlastormande heller. Har inlett fiskesäsongen iaf,var i Tisdags med R,Elias,Wilma och Elin. Och idag var jag,Elin samt Benjamin. Fått mycket båda gångerna,och katterna har varit överlyckliga!

På tal om katter,alltså jag kan inte stirra mig mätt på kattungarna vid mammas. Åh,kan sitta hur länge som helst och bara förundras över hur SÖT man kan vara. 
Skulle väldigt gärna vilja ha en,men hmm,kan inte ta en tjej tyvärr. Visst,går ju att sterilisera,men var ska jag hosta upp såna pengar när vi knappt klarar oss annars?

Anyway,midsommar imorgon,och den fattigaste ever! Ser ju inte lovande ut med vädret heller,men ska nog vara inomhus så det spelar ingen roll. God mat blir det iaf! 

Ha en bra midsommar alla,om jag inte skriver mer innan. 


Hej!








Inga kommentarer: