torsdag 25 juni 2015

Hulabaloo

Tjohej! Här har det varit fart på hela dagen! Hur kul är inte det trots att jag är segare än kola just nu?! 

Imorse fick vi finbesök i form av Jessica och hennes söta dotter Madeleine. Elias och Maddan hittade verkligen varandra! 
Efter att de åkt hem så stack jag,lillsis och Wilma iväg till Jeppis. Såklart på loppis. Skulle ju egentligen åka imorgon,men är man bored så är man. Något smått kom jag mig hem med.

Hämtade också ut mitt Avon-paket i samma veva,och har smörjt in mig i alla sorts sörjor,och sprayat min nya parfym som doftar himmelskt! 

Nu är kidsen i säng,och jag ska småningom kasta mig raklång jag också. 


Hepp!





"Nytt" att läsa :)

Bolibompadraken-en ny favorit :)
Ny topp och kjol..

Älsk! Produkterna till höger fick jag gratis :) 

Inga kommentarer: