tisdag 30 juni 2015

Ogräs

Morjens! Tisdag snart till ända. En dyster sådan,och tråkig. Hoppas vädret blir bättre resten av veckan! 
Har bara lallat på och gjort NADA idag. Fotograferat varje liten blomma jag hittat. Ogräs kan faktiskt vara riktigt fint! 

Annars är det mycket kul på gång. Imorgon blir det att åka och städa bastun,samt lacka lusthuset andra varvet i jobbet. Släpar med mig syrran,för sticker direkt iväg till Jeppis efteråt. Present till kära mamma ska inhandlas,samt troligen massa annat. Nya blommor ska jag ha,för de jag har så har drunknat av allt regn. Bah.

På Torsdag ska vi då till Vörå på Kaj & Måns. Elias får sova över hos fammo,för gissar det blir sent. 
Ser så fram emot att få se Kaj 3:e gången,men ännu mer ser jag fram emot Mums-Måns hehe. 

Sommarens höjdpunkt,alla år, är när min faster och hennes man kommer "hem" från Luleå,och det blir troligen nu denna inkommande helg! Nästa vecka anländer min kusin som jag inte sett på hmmmm..10-12 ÅR?! 
Ska bli så himla skoj!


Nu ska jag duscha,sen fetta ner mig framför Supernatural. 






Inga kommentarer: