måndag 26 mars 2018

30.

Goddag. Måndag,och vintern vägrar släppa taget! Var runt -20 här imorse. 
Jag fyllde då 30 år igår. Känns förjävligt om jag ska vara helt ärlig! 
I huvudet blir jag nog aldrig äldre än 14 dock. 

Fick presentkort till ansiktsbehandling,massor med blommor,en Crock-pot och pengar. Nöjd! 

Idag är jag riktigt less. Orkar ingenting. Humöret är i botten,och det beror nog på min förbannat sjuka arm & axel. Sen en vecka tillbaka har jag sådan värk i axeln,som sprider sig ner i armen. På nätterna ligger jag och vrider mig,och vaknar av värken. Ingen värkmedicin hjälper,inte ice-power,inte Voltaren. Brukar vara lite bättre dagtid,men inte idag. Bah,får väl besöka farbror doktor om det inte släpper. 

Snart kommer Benjamin hem från skolan. Sen ska vi prova Crock-poten. Blir kyckling Alfredo! Får ju hoppas den blir lyckad,så inte alla ligger och spyr imorgon haha! 


Ha en bra dag. 





Atte & Elin ❤

Nelson ha fira påsk

Inga kommentarer: