torsdag 29 mars 2018

Skärtorsdag.


Hello! Påsken är här! Men våren dröjer än.. 

Inget nytt direkt att komma med. Har fortfarande värk. Inte lika brutalt,men så det märks. Igår hade jag ont i precis hela kroppen. Armarna kändes orkeslösa och det kändes som att jag fick mjölksyra i dem direkt jag gjorde något. Samma med benen när vi gick till pappas. Vettefan vad detta är,jag är ju sådan att jag inte vill springa till hvc direkt det kniper någonstans,men såhär kan jag heller inte ha det. 

Anyway,har provat Crock-poten 2 gånger,och är jättenöjd! Kycklingen blev otroligt god! Igår gjorde jag chili con carne,och den blev också godkänd av kidsen. 
Lite ägg har vi färgat jag och barnen också. 

Ska hämta dem om typ 1 timme,sedan ska Elias sova hos pappa en natt. På Lördag blir det det traditionella häxandet,sedan påskbrasa såklart!


Önskar er alla en trevlig påsk! 








Ägg färgade med kaffe



Inga kommentarer: