måndag 5 mars 2018

Mars månad.

Snaaaaart blir det vår! 5:e Mars redan,veckorna går i ett huj!

Sportlovet är slut. Vi fick nästan inget gjort,av det vi planerat iallafall.
Hämtade som sagt hem ny soffa + 2 stolar i Onsdags. Möblerna var bra i skick,om man tänker på priset! Påväg hem lyckades jag bita i min tungpiercing,så en tandbit lossnade. Den ska fixas nu på Onsdag..

På Torsdagen var vi till villan på lite korvgrillning. Fredagen spenderade vi i Jeppis vid Maxifun,Mäcken,Prisma och sist Jessicas. Barnen var nöjda! 
Jag kollade också till mitt loppisbord,och jag blev positivt överraskad över försäljningen! Ska dit imorgon och fylla på bordet igen.


Lite småprojekt har det såklart också blivit. Alltid på vårkanten får jag sådan lust att göra om i lyan! Så lite uppdaterade tavlor i köket har det blivit. Näst på agendan står målning av köksstolarna. 




Ha en fin Måndag!





Min döda fikus fick nytt liv hah







Smyg-påsk-pyssel,en hare av träkulor.

Inga kommentarer: