tisdag 20 mars 2018

Ny vecka.

Hello! Vi lever ännu efter kalasandet ihelgen! 
Elias hade som sagt barnkalas,och det kom väl typ 7 kompisar allt som allt,riktigt lagom mängd. Fina presenter fick han! 

Jag har börjat påskpyssla. Igår gjorde jag de obligatoriska påskgodis-påsarna. Fick bli harar i år! Lite vide har fått komma in och påskgräset är sått. 

Var också till Jeppis och fyllde på loppisbordet igår. Fick igen shoppa nya kläder åt Benjamin,han växer så det knakar minst sagt! 

Har hittat ett nytt favoritmaterial,nämligen lera. Fick köpa ett nytt paket igår,använde upp det första så snabbt. Kommer visa upp mitt projekt bara det blir klart någongång. Mycket pilligt målande kan jag säga,men det blir bra. 

Ska börja ställa mig för att hämta Elias,sen på kaffe till Vexala. 


Ha en bra fortsättning på dagen! 



Finaste äggen , från Lidl.







Inga kommentarer: