torsdag 7 februari 2019

Djungel.

Hej! Äntligen lite mildare väder! Dock har vi ju fått en himla massa snö. Behöver inte en endaste flinga till. 
Dessa byar är ju inte prio 1 när det kommer till snöskottning. Var helt fruktansvärt dåliga vägar i Söndags när jag skulle med Benjamin till Nykarleby. 

Idag var första dagen denna vecka som Elias var i skolan. Feber och en eländig hosta + tungt att andas har han haft sen helgen.

Anyway,Elias fick vara med Roger så jag fick sticka iväg till Jeppis för att handla. Behövde verkligen nya vinterskor,och såklart food. Men som vanligt kom det hem en del annat också. 3 nya krukväxter blandannat. 
Räknade mina växter igår,och kom fram till att jag nu har 63 stycken. Men än ryms det fler haha! 


Idag kom boken jag reserverat med bokbussen,ska bli intressant. Lånade 3 böcker till utöver den,så nu har jag att somna till på kvällarna igen. 👀 

Ikväll ska vi och fira pappa,som fyller 55 år idag. Sen kommer det ju ishockey! En superdag med andra ord. 

Ha det bäst. 



Aralia

Benjaminfikus

Klätterfikus


Imorgon är det exakt ett år sedan Kiira flyttade hem till oss!




Inga kommentarer: