torsdag 28 februari 2019

Sportlov.


Hejåhåå,så hade hälften av sportlovet redan gått! Hade ju tänkt fara till villan idag och grilla korv,men det är ju inget väder för det. Får bli imorgon istället. 
Vad har vi då gjort denna vecka? Var till Vasa i Tisdags för lite shopping. Blev en hel del kalasgrejer inhandlade på Tiger,samt att jag fyndade 2 vårjackor till kidsen för 20 € tillsammans på H&M. 

Igår var jag på ansiktsbehandling. En present jag fick till min födelsedag ifjol. Den har glömts bort helt enkelt,men nu så! Kände mig som en nyfödd efteråt haha! Och mina bångstyriga ögonbryn fick sig en omgång. 
Efter det blev det klättring vid munsalagården. Elias for som en spindel upp på varje bana. Blir nog fler gånger! 

Klättrar på väggarna här idag. Skulle verkligen behöva gå igenom Elias rum riktigt grundligt. Många andra skåp också för den delen. Blir ju alltid så för mig när det närmar sig våren! 


Borde nog tvätta Kiira också,hon luktar bajs.

Ha en fin dag. 



Systersonens Molly


Svärmors kärleksört (?) har vårkänslor






Ny ampel och halvdöd Haworthia.


Inga kommentarer: