lördag 30 november 2019

Livstecken vol.2

God eftermiddag! Det är Lördag,sista November,och lillajul. Har inga kids hemma denna helg,så vi får fira vår lillajul imorgon istället.
Kom nyligen från farmen,och borde komma igång med lite kranspyssel. 

Vi har fått droppa Kiira i öronen de senaste 2 veckorna. Var till veterinären med henne pga. att hon kliade sig konstant nattetid. Och det visade sig att hon hade en brutal öroninflammation + jästsvamp i båda öronen. Så det blev en kortisonkur + örondroppar. Var på återbesök i förrgår,och allt såg bra ut. Hon fick vaccin också,så nu är hon skyddad mot kennelhosta 1 år till.

Annars har det varit som vanligt här. Några krans-beställningar har jag gjort ,och kransarna jag lade till loppis hade blivit sålda.
Har fått fram julpyntet,och dekorerat min egna krans. En adventsljusstake ska jag fixa idag ännu. 

Kollade den nya Joker-filmen igår,med Joaquin Phoenix i huvudrollen. Den var lite mysko,mörk och sorglig,men BRA! Så se den! 

Ikväll blir det nån öl,och film tillsammans med lillasyster & hennes pojkvän. Imorgonkväll blir det Avon hos storasyster. 

Önskar er en fortsatt fin Lördag och lillajul! ⭐






Beställning

Min krans





Minisar från Sunds 💘




Fixade till små lillajulklappar till personalen här på skolan 😀




Inga kommentarer: