torsdag 21 november 2019

Livstecken här hej!

Hej! Först NU har jag satt på datorn. Första gången denna vecka tror jag? Har absolut inte hunnit ens sitta ner och slappa en stund. Som jag tidigare skrev så har ju "pälsantiden" dragit igång och jag är där 4 dagar i veckan. I skolan är jag 2 dagar,så det är fullt ös. 

Utöver det vanliga med läxor,matlagning,tvätt,städning osv.. så har jag bundit kransar,gjort begravningsdekoration,fyllt ett loppisbord osv.. Dygnet har för lite timmar just nu helt enkelt! 

Min egna julkrans hänger på dörren,men är odekorerad ännu. Inte ett endaste julpynt har kommit sig fram här,och det är sent för att vara jag. Fortfarande har vi sommargrejer fram här på gården som borde plockas bort..

Ikväll har jag lovat att vi ska baka pepparkakor kidsen och jag,men borde få bundit 2 kransar också. 
Räcker inte till känns det som,och det känns nog som att jag tagit vatten över huvudet. Men,this too shall pass. 

Kom nyss ur skogen där jag hämtat mer granris. Ska gå ut nu iallafall och pyssla lite medans det är lite ljust. 

Ha det.








Inga kommentarer: